niedziela, 19 października 2014

[35] Wyniki nie najlepsze

Witam Was dzisiaj w pośpiechu.:)
Krótka notka, bo nie wiem kiedy będę miała możliwość napisać następną. 

Odebrałam wyniki kwasów żółciowych. Norma od 0 -6 a moje niestety 19, więc lekarz zdecydował, abym w niedzielę jednak przyjechała ponownie do szpitala. 
Teraz chyba poleżę czy tego chce czy nie heh. 
Ważne, żeby z kruszyną było wszystko dobrze.

Powiem Wam, że się zastanawiam czy teraz jak wyjdę z domu czy przypadkiem nie wrócimy już z kruszyną.. z jednej strony cieszyłabym się bardzo , że będzie już z nami a z drugiej strony niech jest w brzuszku jak najdłużej i wyciąga wszystkie niezbędne składniki z mamusi hehe:)

A co do tej cholestazy to jak pytałam lekarza czy zagraża maleństwu stwierdził , że nie. Jednak opinie na internecie są przeróżne.. więc mam nadzieję, że dzisiaj w szpitalu dowiem się znacznie więcej.

Ponownie chciałam Wam podziękować za liczne wsparcie- jest nieocenione :)
Życzę Wam miłego dnia ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz