piątek, 17 października 2014

[34]

Witam Was ponownie ;)
Ahh jak dobrze nie być w szpitalu hehe
 
Więc było to tak : Pojechaliśmy w czwartek zgłosić się na izbę przyjęć. Panie na izbie zadzwoniły do lekarza, a przez ten czas podłączyły mnie pod KTG- pierwszy raz miałam robione hehe. Miałam leżeć na plecach, bo za wczesna ciąża , aby na boku wykryło albo mam za mały brzuch, nie pamiętam chyba byłam zestresowana ;) Ale wszystko było słychać, cudny dźwięk dla moich uszu :)
Niestety Mała nie lubi jak leżę na plecach , więc wierciła się o wiele więcej niż zazwyczaj ;) Badanie prawidłowe i w końcu pojawił się lekarz- zbadał mnie, zrobił USG i muszę Wam powiedzieć, że nasza Kruszynka jednak odwróciła się główkowo:)) hehe śmiałam się, że chyba podczas tego KTG, bo tak wierzgała się mocno ;)
Wyniki faktycznie nie są ciekawe- stwierdzono tą cholestazę ciążową.
Ale czekam na dzisiejszy wynik tych kwasów żółciowych to wtedy będą wiedzieli w jakim zaawansowanym stanie ją mam. Jak wyjdą mocno złe wyniki to pewnie wezmą mnie dzisiaj na oddział czy coś- ale mimo wszystko mam nadzieję, że nie. Czuję się dobrze, oprócz tego świądu nic mi nie dolega i nie widzę sensu leżenia plackiem w szpitalu. Kruszynka się wierci cały czas więc jestem spokojna- dodatkowo lekarz mówi, że to jak już wpływa tylko na mnie , na szczęście nie na małą.
Lekarz stwierdził, że będąc w szpitalu będą podawać mi po prostu tabletki, które mogę brać w domu, więc wypisał mi receptę i jak na razie cieszę się tym, że jestem w swoich kątach. :)
Co prawda tabletki Ursopol 130 zł Nas kosztowały.. Badanie na kwasy żółciowe 96 zł i muszę jechać w poniedziałek zrobić je ponownie, aby mogli zobaczyć czy coś się zmniejszyło czy nie. A we wtorek jadę znowu robić ASPAT, ALAT itd. 
I jak wyniki się poprawią to w środę mam przyjechać na wizytę kontrolą do lekarza. 
 
Powiem Wam, że w czwartek myślałam jak to będzie w szpitali.. z mężem rozmawiałam w razie czego co ma wziąć do szpitala jakby jednak kruszyna zechciała wyjść szybciej . Wtedy widać było, że mam jeszcze kilka rzeczy do załatwienia- chce je szybko załatwić, aby na spokojnie czekać już później na pojawienie się Maleństwa. :)
 
 Dziękuję za Wasze komentarze i wsparcie !! Na prawdę podnoszą mnie na duchu:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz