piątek, 11 września 2015

10 m-cy za Nami

Witam Was;)
U nas 10 m-cy skończone -wiele się nauczyła ;D
Mamy 8 ząbków, same chodzimy (oczywiście zaliczamy upadki;D), mówimy mama i tata, ale jeszcze do końca nie rozumiemy co i jak ;D I dużo więcej- Kocham ją! Jest taka radosna, bardzo mało mi płacze, praktycznie w ogóle ;)
Jedyne z czym mamy problem to zasypianie^^
To taka nasza zmora;d hehe Noszę ją, bujam- a te 12 kg prawie to ciężka sprawa;D Mam nadzieję, że jakoś uda nam się to zmienić. Był moment, że opanowała zasypianie w łóżeczku (wstawała,  a ja ją kładłam i tak do skutku), ale ja zaniemogłam haha- w plecach coś mi strzyknęło od ciągłego pochylania się nad łóżeczkiem i już ponad miesiąc męczę się z bólem pleców.
Brałam zastrzyki przez 2 tygodnie, ale nie pomogły.
Zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieję, że to pomoże ;)
A tutaj jak malutka chodzi sobie po domku^^

Jeśli chodzi o mnie to zdrowo się odżywiam- mam taką wagę jak sprzed ciąży, ale ciało mniej jędrne, więc od miesiąca wzięłam się za siebie;) Karnet na fitness jest i trzeba chodzić;D
Chcemy z mężem zadbać o siebie wizualnie jak i zdrowotnie;)
Kupiłam fajne ciuszki sportowe i motywacja mnie nie opuszcza jak na razie !;D
Lecę Was poodwiedzać! 3majcie się cieplutko!;)


Piasku nie zjada, ale co w nim wyłowi to "JEJ";D



8 komentarzy:

  1. Heh, każde dziecko ma chyba taką zmorę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale szybko zaczęła Ci chodzić

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak ja dawno was nie odwiedzałam. Mała już bardzo urosła. Słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak z niej :) śłicznie chodzi i jak gada! :)
    Super, że "bierzecie się za siebie" ważne jest żeby mama była szczęśliwa i dobrze czuła się w matczynej skórze :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    https://bycfit.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 zębów! szalejecie! u nas z zasypianiem nie ma problemu, ale samo spanie juz niestety nie jest takie kolorowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża już :) i jaka kochana <3
    pozdrawiam
    http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny maluch! ;) no i bardzo ładna chusta dziecięca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń