czwartek, 10 lipca 2014

[9]

Witam Moje Panie ;)
Ostatnio upał u nas nie daje spokoju.. nawet jak o 19 chce się podjechać do sklepu to temperatura powyżej 26 stopni.. w słońcu nawet nie sprawdzam, bo męczę się jak wychodzę z domku gdzieś :)
Żeby uprzyjemnić sobie upał, wczoraj z mężem kupiliśmy basem o średnicy 3,05 m i wysoki na 76 cm :) W sam raz , aby ten upał nas już tak nie męczył;) Wczoraj wieczorkiem napełniał się chyba z 3 godziny ;D Ciekawe czy zdąży się dzisiaj nagrzać, abym mogła się odrobinę popluskać ;D
Źródło:http://www.basenyogrodowe.pl/basen-easy-set-3-05-m-0-76-m-pompa-pokrywa-56922,6,177


Tylko u nas nie ma tej pompki bo stwierdziliśmy, że nie ma potrzeby ;)
Dodatkowo zakupiłam gazetę " Będę Mamą" i jest tam informacja o darmowych badaniach USG 4D i konsultacjach medycznych w różnych miastach w Polsce ;) U mnie w pobliżu jest Rumia i mam 30 sierpnia ;)Ciekawe czy się załapię ;) 
http://www.szczesliwe.macierzynstwo.pl/ 
Może Was też zaciekawi :)

Już za 13 dni kolejna wizyta u ginekologa.. zobaczę już dużo większe maleństwo :)) Nie mogę się doczekać :))
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

8 komentarzy:

  1. Oj tak basen na pewno przyniesie ulgę w te upały. Do tego soczek z palemka :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak basen w upalne dni to jest cos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basen pierwsza klasa! Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basenik super.. podeslij troszke upalow do Irlandii prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super taki basen... żałuję że w tym roku nie rozkładaliśmy naszego. Ale za rok już będziemy się pluskać w trójeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma nic przyjemniejszego niż obserwowanie własnego dziecka na USG. Pamiętam,że nie mogłam się doczekać kolejnych wizyt u ginekologa. Dwa razy jak już maleństwo było większe a gin nie znał do końca płci to zrobiłam badanie USG w 4 D wszystko było widać jak na dłoni.
    Fajny basen też planuje taki kupić gdy już się wprowadzimy do swoich czterech kątów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń